Pages

Friday, August 20, 2010

Guru berbicara

Eyh, xd mood nk tlis tetiba, just nk letak ayat ni je..ckgu nik kata, "org yg selalu gelak, ketawa, dlm hati tengah simpan ketakutan, cube smbunyikan kerisauan utk hadap spm, mcm mana pun, paksa diri blaja, nk xnk kamu kene nak juga, dah xbole pilih2 da", haha, fikir2kan la ye, sbb evrythng yg keluar dr mulut seorang guru, ada lah emas, semuanya bersebab, hargainya.

0 comments:

Post a Comment