Pages

Tuesday, January 11, 2011

nasib

ape yg di takuti, muncul kembali, tatkala dulu, indah nya dunia. tpi, diri ini tidak cukup sempurna, kerana itulah diri ini di benci, hendak di luah, pada siapa, hendak di telan sedih terasa, aq tidak keseorangan, tapi bila perasaan 'keseorangan' tu muncul, aq buntu, aq xtau ape nak di buat, hinggala suatu hari, perasaan gembira kembali mnyinar diri ini, waktu itu, dlam takut, ada keberanian yg membuat diri ini kembali berani, tapi kenapa, kerana kekurangan, kerana kelemahan sendiri, aq luka, berdarah kembali luka lama, makin lama, perasaan 'keseorangan' muncul lagi. aq tidak berani. salah kah diri ini kerana tidak sempurna.

Friday, August 20, 2010

Guru berbicara

Eyh, xd mood nk tlis tetiba, just nk letak ayat ni je..ckgu nik kata, "org yg selalu gelak, ketawa, dlm hati tengah simpan ketakutan, cube smbunyikan kerisauan utk hadap spm, mcm mana pun, paksa diri blaja, nk xnk kamu kene nak juga, dah xbole pilih2 da", haha, fikir2kan la ye, sbb evrythng yg keluar dr mulut seorang guru, ada lah emas, semuanya bersebab, hargainya.